ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

 زمان دقیق بازگشایی مدارس اعلام شد

  • کد خبر: ۸۶۰۸۳
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳
 زمان دقیق بازگشایی مدارس اعلام شد
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره بازگشایی مدارس، گفت: مدارس متوسطه دوم از ۱۵ آبان و متوسطه اول و ابتدایی از اول آذر بازگشایی می‌شوند. البته درباره مدارس ابتدایی باید بنا بر نظر و اعلام آمادگی آموزش و پرورش باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر کمال حیدری درباره وضعیت تصمیم‌گیری برای منع تردد شبانه، گفت: دهم آبان جلسه کارشناسی درباره منع تردد شبانه در وزارت کشور برگزار می‌شود و در این جلسه کارشناسی تصمیم نهایی را می‌گیریم.
وی افزود: در عین حال این روال را در زمینه رفع محدودیت‌ها به صورت هوشمند به سمتی می‌بریم که افرادی که واکسن تزریق کرده‌اند، آزادی عمل بیشتری داشته باشند. این موضوع در ستاد کرونا مصوب شده و از ابتدای آذر اجرا می‌شود.
وی با بیان این‌که بنابراین درباره منع تردد شبانه دهم آبان تصمیم‌گیری می‌شود، ادامه داد: البته مبنا را چه در زمینه تردد‌ها و چه در زمینه حضور در مجامع مانند اماکن آموزشی و ... همه را با بحث واکسن پیش می‌بریم.
وی درباره بروز پیک ششم کرونا در کشور گفت: پیک ششم هنوز شروع نشده و وارد پیک ششم نشده‌ایم. برخی از استان‌ها که هفته گذشته حالت صعودی داشتند اکنون روی نمودار، فِلَت شده‌اند. برخی استان‌ها هم که در حالت نزولی بودند اکنون مقداری صعودی شده‌اند، اما در کل کشور شرایط مان رو به نزول است. با این حال باید حساس باشیم؛ چرا که وضعیت می‌تواند تغییر کند. متاسفانه برخی عادی با موضوع برخورد می‌کنند و این برای ما جای نگرانی دارد.
حیدری درباره زمان دقیق بازگشایی مدارس گفت: آموزش و پرورش اعلام کرده که ۱۰۰ درصد کادر اداری و اولیای مدارس واکسن تزریق کرده‌اند و بالای ۸۰ درصد دانش‌آموزان هم واکسن تزریق کرده‌اند.
وی با بیان این‌که شرط ورود به مدارس و دانشگاه‌ها انجام واکسیناسیون است، گفت: قرار بود بازگشایی مدارس ماه قبل انجام شود، اما تاخیر در بازگشایی مدارس به دلیل تکمیل کردن پوشش واکسیناسیون بوده است.
حیدری که در یک برنامه تلوزیونی صحبت می‌کرد، گفت: بر اساس نظر ستاد ملی مقابله با کرونا، مدارس متوسطه دوم از ۱۵ آبان و متوسطه اول و ابتدایی از اول آذر بازگشایی می‌شوند. البته درباره مدارس ابتدایی باید، بنا بر نظر و اعلام آمادگی آموزش و پرورش باشد.
منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->